2012. július 4., szerda

Az estnek eljött a vége...:(

Sziasztok, köszönöm az előzőkhöz kapott kommenteket, cserébe itt a következő rész, sajnálom hogy ilyen későn hozom......de túl nagy a meleg és ilyenkor képtelenség gondolkodni....na nem fecsegek.....jó olvasást..:D




                                                                  31. fejezet




Mindhárman elnevettük magunkat, mert igen csak kevés dolog van amihez a jövendőbeli klán vezetője nem ért és hát nem lehet kihagyni, hogy ne viccelődjünk rajta.
Azért be kell valljam furdal a kíváncsiság, hogy milyen lehet ez a király-tette fel a kérdést Lili, majd az ablakhoz sétált és kinézett London utcáira.
Biztos vagyok benne, hogy kedves, figyelmes, jószívű és a népének csak a legjobbat akarja-válaszolta Emily aki az íróasztalom előtti széken foglalt helyet.
Szerintetek van gyereke? Mert hát ő sem uralkodhat örökké, kell, hogy legyen valaki aki felváltsa.-furdalta a kíváncsiság Mariat és eközben mindhárman egymásra néztek.
Hát nem mernék rá mérget venni, mert hát a királyok ugyebár megkapnak mindent amit csak akarnak beleértve a nőket is. Aki megtetszik nekik azt elveszik feleségül akár beleegyezik az illető, akár nem.-szólt Lili miközben a másik két lány felé fordult.
Meg hát van vagy gyereke vagy nincsen ez nem a mi problémánk, hisz neki kell utódot találnia.- felelt Emily miközben rákönyökölt az íróasztalomra, mert már láthatóan untatta a téma.
Szerintem egy időre függesszük fel ezt a témát, mert nem igazán szóltam Adamnek, hogy eljövök és már biztos keres.
Na de jó, legalább most visszarázódom egy kicsit a partyra - tápászkodott fel Emily az asztaltól.
Visszaindultunk a nappaliba de félúton lefele  lépcsőn belefutottuk az emlegetett szamárba.
A lányok csak mosolyogtak és továbbmentek kettesben hagyva Adammel.
Figyelj, tényleg nagyon sajnálom, hogy csak úgy ott hagytalak de nem akartam tovább a padon ücsörögni és a bácsikám is beszélni akart velem....szóóóóval.-vágtam bele a bocsánatkérésbe miközben a jobb kezemmel a lépcső korlátjának dőltem.
Semmi baj, de tényleg-nyíltak tágra a zölden csillogó szemei és látni lehetett, hogy komolyan gondolja.
Akkor jó, de biztos...
Maria.....ha tovább folytatod akkor fogok igazán megharagudni.-nevette el magát miközben ezt mondta.
Hirtelen megfogta a bal kezemet majd megpuszilta és ezt mondta.
Felkérhetem a hölgyet egy táncra?
Egy kicsit elpirultam de remélem nem lehetett nagyon észrevenni. Elmosolyodtam majd pukedliztem. Hát hogyne, ha egy ilyen úri ember kér akkor azt nem lehet visszautasítani.
Levezetett a táncparkettre és elkezdtünk táncolni. Bevallom egy jó darabig táncoltunk de ez egyáltalán nem zavart, majd az inas bejelentette hogy az estnek hamarosan vége és az utolsó tánc következik. Természetesen azt is Adammel táncoltam.
Valaki megragadta a kezemet és elrángatott.
Lili te meg mit művelsz?
Emily szólt, hogy keresselek meg mert most jön a köszöntőnk.
És muszáj volt pont elrángatni??
Sajnálom, majd jóvá teszem de most menjünk fel a lépcsőre, Emily már vár.
Na végre, hol voltatok eddig?
Igen hosszú lenne elmondani.- bökte ki Lili...
Eközben Emily szólt az inasnak hogy mindenkinek adjanak egy pohár pezsgőt.
Emily egy késsel picit megütötte a pohár oldalát és mindenki felénk fordult.
Hölgyeim és uraim a figyelmüket szeretném kérni egy rövid időre.
Kedves családtagok, barátok és közeli ismerősök!
Meg szeretnénk köszönni, hogy eljöttek és velünk ünnepelték meg a karácsonyt, Sajnálatos módon az est végéhez értünk, remélem mindenki jól érezte magát. Most pedig, meg szeretném kérni önöket, hogy koccintsunk erre a csodálatos ünnepre és hogy ilyen szépen összegyűltünk. " Csirió"  mindenkinek.
Egyszerre több 100 pezsgőspohár összeérintését lehetett hallani.
Lányok, tavaly karácsonykor nem lehettünk így együtt, de ezt idén bepótoltuk.-Emily szemeibe könnyek szöktek és a haja is kezdett elmenni.
Boldog karácsonyt lányok!
Boldog karácsonyt Emily - mondtuk egyszerre Lilivel.
Hölgyeim és uraim!
Boldog karácsonyt mindenkinek. Remélem jövőre is lehetőségünk lesz ilyen szépen összegyűlni. Mégegyszer köszönjük, hogy eljöttek és vigyázzanak hazafelé.
A nagy tömeg mozgásnak indult és mikor már az utolsó vendég is elment akkor vettük csak észre igazán hogy mekkora rendetlenség maradt utánuk.
Lili, Maria, nekem most nincs erőm neki állni ezt mint kitakarítani, már hulla fáradt vagyok.
Igazad van Emily, ez holnapig megvár minket.-ásítva válaszolt vissza Maria.
Még egyszer Boldog karit csajok. Mindenki felment a saját szobájába és reggelig senkit nem lehetett látni.



Reggel 9 óra.....
A nap sugarai bevilágítottak a szobámba és ez ébresztett fel. Mikor felültem az ágy szélére hatalmas macska jajjal ébredtem. Zúgott a fejem mintha még mindig tartott volna a party. Odasétáltam a tükörhöz és valami katasztrófálisan néztem ki. A szemeim tiszta vérágasak voltak, az arcom fehér volt mint a fal és a hajamról meg nem is beszélve. Szinte már egy bokor volt a fejemen mint sem haj. Minél rövidebb idő alatt próbáltam rendbe tenni magam és lemenni, mert a takarítás még hátra volt.
Lili?? Hogy-hogy már fent vagy? Azt hittem még alszol....
Akartam is, de gondoltam hogy a ház nem teszi rendbe magát így inkább lejöttem takarítani.
Értem és Emily is fent van már?
Igen, ő most a táncparkettet mossa fel, én a nappaliba teszek rendet, te meg menj a konyhába segíteni.
Igenis kapitány...
Ha-ha-ha, nevetett és közben elkezdte söpörni a padlót.
Kemény 3 óra takarítás után végeztünk. Ragyogott az egész ház. A lányokkal a kanapéra huppantunk le és fújtuk ki magunkat.
Istenem még össze is kéne pakolni holnapra- sápítozott Lili.
Nekem semmi erőm sincs hozzá,jelen pillanatban azt sem tudom, hogy fiú vagyok-e vagy lány.
De muszáj csajszi, na gyere felhúzlak....
De Maria......
Hidd el Emily, minél előbb összepakolsz annál hamarabb leszel túl az egészen és utána alhatsz holnap
reggelig...








Na hogy tetszett, írjátok meg chat-en....puszi mindenkinek.....:))))))

3 megjegyzés:

  1. Hmmm..érdekes..tettszik a stílusod.. bár kicsit néha jobban körbe irhatnád a tájat, a dolgokat vagy az embreket. Mindezt eltekintve megfogott maga a sztorid és a szemszögek. :) Nagyon várom a folytatást. Okoztál egy kellemes délelőttöt. Puszi Lishbeth : )

    VálaszTörlés
  2. szia!nekem ez a rész is nagyon tetszett,úgy mint a többi!látom már rég nem írtál új bejegyzést és kíváncsi lennék rá hogy miért hagytad abba?!ha ezt valaha el fogod olvasni akkor légyszi írj vmi választ,örülnék neki!!pusza ;)

    VálaszTörlés
  3. erdekes lett e a feji is de remelem hogy fogod tovabb folytatni puszi

    VálaszTörlés