2011. március 20., vasárnap

Nagy döntések

Sziasztok:) Meghoztam a 8. fejezetet, remélem tetszeni fog. Szeretném ajánlani Kingának, Silver Ladynek, Reginek, Áfonyának akik eddig mindig írtak komikat. Köszönöm nektek. Minden más kedves olvasómnak is ajánlom. Nem is rabolom az időtöket tovább, jó olvasást.
puszi:) Mariana:)


                                                            8. fejezet

Maria, mivel mi kevesebb mint 3 napom belül hazamegyünk azon gondolkozunk mivel látjuk milyen lelki állapotban vagy, hogy nem jönnél vissza velünk Londonba???????
Ezt a kérdést hallva egy kicsit lefagytam. Hát mi tagadás elég jól letámadtatok.
Tudjuk és ne haragudj, de csak jót akarunk neked. Nem muszálj visszajönnöd velünk csak gondoltuk egy kis távolság jó lenne.
Köszönöm, hogy figyeltek rám, de biztos választ most még nem tudok mondani, időre van szükségem, hogy átgondoljam.
Ahogy érzed, mi nem sürgetünk.
Ha nem bánjátok mennék a szobámba, egyedül akarok lenni.
Persze, menj csak és fontold meg az ajánlatunkat.
Meglessz, sziasztok.
Szia.
Felmentem a szobámba és bezártam az ajtót.Odatoltam a széket az ablak elé, ráültem és csak néztem a vidéket. Órákon át ültem az ablak előtt és a lányok kérdésén merengtem.Nem is tudom mit kéne tenni. Ha itt maradok minden Robinra fog emlékeztetni, de ha meg elmegyek hiányozni fog Holdfölde. Egyszerűen nem tudom mit lépjek. Lefeküdtem az ágyba hátha tudok aludni, de a szemeim nem ragadtak le. Egész éjjel forgolódtam, nem tudtam egy órát se pihenni. De amikor hajnalba felkelt a nap én is felkeltem az ágyból és az első mondatom ez volt. Meghoztam a döntést. Felöltöztem, lementem az étkezőbe, hogy közöljem mindenkivel, hogyan is döntöttem. Kinyitottam az étkező ajtaját és bementem, mindenki ott volt. Sir Benjamin, Loveday, Emily, Lili, Digweed és Marmalod.Megálltam az asztalnál és belekezdtem.
Jó reggelt mindeninek.Fontos dolgot szeretnék közölni. Erre a kijelentésre minden szem felémfordult.
Tegnap a lányok megkérdezték tőlem, mivel látják milyen rossz passzba vagyok mostanság, hogy vissza mennék-e velük Londonba. Nagyon sokat gondolkoztam ezen, de végül döntést hoztam. Úgy határoztam, hogy visszamegyek velük.
De Maria miért mennél vissza?????
Mivel Robinnal elég csúnyán összevesztünk és nem látom annak esélyét, hogy valaha is kibékülünk. Itt akármerre nézek ő jut az eszembe és ezt nem bírom már tovább. Szükségem van egy kis távolságra.
Hát Maria elég idős vagy ahhoz, hogy döntéseket hozz, akárhogy döntesz is én melletted állok-mondta Sir Benjamin.
Köszönöm bűcsikám.
Hát ha nem bánjátok felmennék csomagolni, ugyanis a lányok két nap múlva mennek.
Rendben van.
Digweed kérem állítsa elő a hintót-mondta Loveday.
Miért hova mész-kérdezte Benjamin.
Csak elmegyek apámhoz valamit meg kell beszélnem vele.
Felállt a székből, kiment a kastély elé, beszállt a hintóba és elindult. negyed óra alatt ott is volt. Kiszálltam a hintóból és rögtön apámhoz siettem. A nappaliban találtam rá.
Apám de jó hogy végre megvagy, sürgősen beszélnem kell veled.
Persze lányom, ülj csak le. Na mesélj mi történt.
ÓÓÓ.....apám nem éppen jó hír. Maria barátnői megkérdezték tőle, hogy vissza menne-e velük Londonba.
Visszamenni????De miért?????
Mert látják, hogy milyen rossz állapotba van mostanság és úgy gondolták elvinnék egy időre.
És mit válaszolt????
Sajnos az bekövetkezett amitől annyira féltünk. Visszamegy velük. Próbáltuk lebeszélni róla, de hajthatatlan, mindenképpen el akar menni.
De csak pár napra nem????
Nem éppen. El akarja felejteni Robint, meg azt is mondta, hogy néhány hónapig nem is jön vissza.
Hát nem örülök neki, de talán jobb is így.
Hogy mondhatod ezt apám??????
Figyelj lányom mindannyian tudjuk mit tett Robin és hogy Maria ezért nem tud megbocsátani neki, hagynunk kell, hogy átgondolja a dolgokat és ha ahhoz arra van szüksége, hogy elmenjen innen talán hagyni kéne neki.
Jobb esetben vitatkoznék ezen de talán igazad van. De a születésnapját sem ünnepeltük meg és két nap múlva elmegy. Apám lehetne egy nagy kérésem?
Persze lányom.
Maria csak két nap múlva megy el, holnapig nem tudjátok megszervezni a party-t?
Hát az elég sok munka lesz és elég kevés az időnk, de megpróbálunk mindent amit lehet.
Köszönöm apám. Most visszamegyek, még egyszer beszélek Mariaval.
Viszlát apám és jó éjt.
Viszlát drága lányom.
Kimentem a várból és a hintóhoz értem mikor valaki a nevemet kiáltotta.
Loveday, nővérkém állj meg.
Mi az Robin???
Sürgősen beszélünk kell.
Rendben van.
Loveday tudom, hogy megbántottam Mariat,de ennyire?????
Hogy, hogy ennyire???
Még csak nem is akar látni, a beszélgetésről meg már nem is beszélek.
Hogy mondhatsz ilyet Robin? Van fogalmad mennyire megbántottad és te még csodálkozol ha nem akar látni.
De mond meg mit tegyek???És ha két nap múlva elmennék hozzá????
De miért nem holnap?????
Mert most elég sok dolgom van.
Attól tartok Robin, hogy két nap múlva már késő lesz.
Ezt, hogy érted???
Ugyanis Maria visszamegy Londonba.
Miiiiiiiiiiiiii?????????????Miért??????Kivel??????????Mikor?????????Mennyi időre?????????????
Hát a barátnőivel megy el és elég hosszú időre. Mondjuk úgy néhány hónapra.
Ezt nem fogom engedni, most azonnal elmegyek hozzá.
Neeeeeee......figyelj Robin, Marianak holnap tartjuk itt a születésnapját. Megpróbálom idecsalni és akkor tudsz beszélni vele.
És ha nem sikerül idehozni, akkor nem tudok beszélni vele és akkor elveszítem és abba komolyan belehalok.
Láttam rajta, hogy erőteljesen visszatartja a könnyeit.
Robin nyugodj meg, minden rendben lesz, de most mennem kell. Hamarosan találkozunk szia.
Visszaszálltam a hintóba és elindultunk, nem kellett sokat utazni, észre se vettem és már hazaértünk. Beléptem a kastély nagy ajtaján. Digweed, Mariat hol találom?????
A szobájában van hölgyem, éppen csomagol.
Jól van, köszönöm.

Maria szobájában............
Azt hiszem mindent összepakoltam. A ruhák a  nagy bőröndben a cipők a kicsi utazóládában. Az ékszerek pedig az ékszerdobozban.
Maria nem akarunk lebeszélni, de jól átgondoltad????
Mégis mit????
Hát, hogy eljössz velünk. Csak azért kérdezem, mert nehogy a végén az legyen, hogy meggondolod magad.
Nem fogom meggondolni, nyugodjatok meg.
Rendben, ahogy tudod.
Majd Londonban bepótolunk minden bulit amit kihagytunk. Erre mindhárman hangosan felnevettünk, majd kopogtak az ajtón.
Bejöhetek????
Persze Loveday.
Maria beszélhetnék veled négyszemközt?
Igen, hogyne.
Mi addig lemegyünk a nappaliba. 2 másodperc múlva  már nem is voltak a szobámba.
Maria jól átgondoltad amit most tenni fogsz???
Igen, többször is megfontoltam és nem fogom megváltoztatni a döntésemet. Muszálj elmennem innen.
Hát látom nem lehet már lebeszélni róla.
Hát nem..
Figyelj mivel két nap múlva elmész esetleg holnap eljönnél velem valahová???
Mégis hová????
Az meglepetés.
Most nem igazán vagyok oda a meglepetésekért.
Kérlek Maria tetszeni fog, a kedvemért.
Rendben van.
Nagyszerű akkor most megyek, mert már elég késő van.
Jó éjt.
Szia Loveday.
Miután kilépett az ajtón belebújtam az ágyamba és elaludtam.
Másnap amikor megébredtem valahogy elütöttem az egész napot. Olvastam, merengtem, sétáltam, a lányokkal voltam. Aztán a hatalmas falióra elkezdte a 6 órát ütni. Még volt egy óra mielőtt Loveday-al elindultunk volna. Felmentem a szobámba, felvettem a vörös, pánt nélküli  ruhámat ami a felső részén kövekkel volt kirakva. Hajamat szög egyenesen dobtam a vállamra majd elindultam le a nappaliba és ott volt Loveday.
Indulhatunk-kérdezte.
Egy kicsit féltem, de válaszoltam.
Persze.
Lassú léptekkel elindultam az ismeretlenbe.......

8 megjegyzés:

  1. Szia Marianam :)
    Jujj ez nagyon írtóóraaa jóó lett :D
    Huh Maria visszamegy:(
    Remélem hogy a bálon sikerül kibékülnie Robinnal és Holdföldén marad :)
    Nagyon várom az újat :D
    Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  2. szia Regim
    örülök, hogy tetszett. Hát az még az nem olyan biztos, lehet hogy elmegy, lemehet hogy nem, majd kiderül.....hamarosan lesz friss
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia Mariana!
    Nagyon jó lett :)
    Lécci siess a köviveeel!
    Puszi:Áfonya

    VálaszTörlés
  4. szia Mariana!
    tök szupi rész lett
    igen igen engem is érdekel h mi lesz itt :)
    várom a kövit
    pux

    VálaszTörlés
  5. szia Áfonya
    köszike. Sietek a folytatással.....
    puszi

    VálaszTörlés
  6. szia Kinga
    Örülök, hogy tetszett.......hamarosan lesz friss...
    puszi....

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Oh, béküljenek ki hamar! Persze egy kis zgalom nem árt, ugye? :-D
    Egyszóval, tetszett ez a rész, ahogy a többi! Siess a folytival!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. szia Silver Lady
    hát az izgalom sosem árt. Örülök, hogy tetszett...hamarosan lesz friss
    puszi......

    VálaszTörlés