2011. március 14., hétfő

Újabb civakodás

sziasztok:) Meghoztam a 7. fejezetet remélem tetszeni fog. Szeretném ajánlani Reginának, Kingának, Silver Ladynak, Sanixynek, Dorottyának, Eperkének és még sok kedves olvasómnak. Írjatok komikat köszi.
puszi:) Mariana:)



                                                               7.fejezet


Hát ez nem semmi-mondta Tyler.
Nekem mondod, annyira felidegesített, hogy már napok óta nem állok vele szóba. Már az is megfordult a fejemben, hogy talán jobb lenne ha köztünk mindennek vége lenne.
Az jó lenne......
Ezt meg, hogy érted???????
Akkor talán nekem lenne esélyem nálad.
Ez jó vicc volt, már majdnem elhittem-mondtam nevetve.
Ezt nem viccnek szántam.
Hirtelen megkomolyodott az arcom.
Maria, attól a naptól nem tudlak elfelejteni amióta először találkoztunk.
Hirtelen közbeszóltam.
Figyelj Tyler, nagyon aranyos vagy és szeretlek is de csak mint barát és nem akarom, hogy ez felboruljon köztünk. Remélem megérted.
Persze, ahogy akarod. Hirtelen megragadta a kezemet és lovagiasan megcsókolta.
Egy kicsit meglepődtem ezen de végül csak mosolyogtam. Jobb lenne ha most hazamennék.
Elkísérlek, persze csak ha nem gond.
Dehogy, legalább addig se gondolok Robinra. Mikor már a birtok területén voltunk mondtam magamba itt el kéne válnunk, mert még a végén azt hiszik, hogy Tylerrel jöttem össze.
Figyelj Tyler innen már egyedül is hazatalálok, nem kell a kastélyig kísérned.
Nem akarod, hogy velem lássanak?????
Nem, nem, nem dehogy is csak akkor azt fogják hinni, hogy ilyen könnyen túltettem magam tudod kin és ezt most nem akarom.
Rendben van, ahogy te akarod hercegnő.
Hirtelen közelebb lépett hozzám, és átölelt, végül én is összekulcsoltam a háta mögött a kezem. Az arcomat beletemettem a ruhájába és mélyen beszívtam az illatát, majd ezt súgtam a fülébe.
Köszönöm.
De még is mit?????
Hát, hogy kiönthettem neked a szívem.
Nagyon szívesen, máskor is.
Lassan elengedtük egymást és utoljára adtam egy puszit az arcára, majd belenéztem gyönyörű tengerkék szemébe. Már teljesen beleremegett a lábam, teljesen elvesztem a tekintetében. A farkasnézésnek én vetettem véget és valahogy a szemem az erdő felé meredt.De rögtön meg is bántam, hogy arra néztem ugyanis Robin állt ott úgy mint akit szíven szúrtak volna. Dühösen elindult felénk.
Tyler most el kell menned.
Mi? Miért?
Később elmondom, majd megkereslek, de kérlek most menj.
Rendben van, akkor szia.
Egy gyors puszit adott az arcomra, majd eltűnt. Robin eközben odaért hozzám.
Ki volt ez, miért ölelt és csókolt meg????????
Semmi közöd hozzá. Hátat fordítottam neki és elindultam, de ő erre megragadta a karomat és bevonszolt az erdőbe.
Idefigyelj Robin De Noir azon nyomban elengeded a kezemet, különben akkorát beléd rúgok, hogy ott maradsz.
Majd ha mindent elmagyaráztál, akkor elmehetsz, addig még csak ne is álmodj róla.
Ez fáj, engedj már el!!!!!!
Egy nagy fához érkeztünk és tiszta erejéből nekilökött.
Kezdhetsz magyarázkodni.
Nem tartozom neked semmilyen magyarázattal.
Pedig ha szabadulni akarsz akkor fogsz.
Jól van, ha tudni akarod bementem a városba, összefutottam Tylerrel és sétálgattunk. Ennyi. Most pedig írtó gyorsan engedjél el. Hosszú ideig még farkasszemet néztünk, majd végül elengedett.Elindultam ki az erdőből, de még ezt mondtam neki.
Robin! Szerintem jobb lenne ha csak barátok lennénk.
Ezt meg hogy érted?????
Mindkettőnknek jobb lenne ha külön élnénk, legalább is egy ideig. Ha egy ideig nem keresnél, akkor el tudnék gondolkodni, hogy hányadán is állunk. Sajnálom, de ez a legjobb mindkettőnknek. Megfordultam és elindultam. Nagy akaraterővel tudtam visszatartani a könnyeimet, de éreztem, hogy ez a helyes. Egy ideig csak bolyongtam, de végül hazaértem. Mikor hazaértem szó szerint belefutottam a lányokba.
Maria tudjuk, hogy nem akarsz beszélni, de ezt nem halogathatod sokáig.
Igazatok van, menjünk be a könyvtárba ott nyugodtan beszélgethetünk.
Tudjátok ma megmondtam Robinnak, hogy legyünk csak barátok.
Miiiiiii????????????
Szükségem van egy kis távolságra.
Szerintünk ez annyira nem volt jó ötlet, mert így lehet, hogy elveszíted, de ha te így érzed.
Figyelj Maria, Emilyvel már egy ideje gondolkozunk, hogy megkérdezzük tőled, de most feltesszük a kérdést.
A szívem gyorsabban kezdett el verni, egy kicsit megijedtem, de végül megkérdezték.......


bocsi egy kicsit rövid lett........

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj,hogy régen írtam,bocsáss meg,de valami gikszer volt a böngészőmmel :(
    Ma tudtam elolvasni a többi részt is,és nagyon jók lettek!:)
    Kérlek siess a kövivel!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia Áfonya
    Semmi baj nem haragszom. Örülök, hogy tetszett, nem sokára lesz folytatás.
    puszi.....

    VálaszTörlés
  3. Szia Marianam :D Jujj ez írtó jó lett :D Jajj nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz itt :D Kérlek siess :D Puszillak(LLL)

    VálaszTörlés
  4. szia Reginám
    Örülök, hogy tetszett, hamarosan lesz folytatás...
    puszika

    VálaszTörlés
  5. Szió!
    Először is ez --> "Idefigyelj Robin De Noir azon nyomban elengeded a kezemet, különben akkorát beléd rúgok, hogy ott maradsz." Halálian tetszett!!!!!!!
    Szegény Tylert kicsit megsajnáltam, nem tudom, miért. Talán mert most ilyen hangulatom van...Na, egyszóvel ez a rész is fantasztikus lett!
    Várom a kövi részt! Puszi

    VálaszTörlés
  6. szia Mariana!
    ez téll nagyon jó rész lett és nekem nem lett rövid :D várom az új fejit
    pux

    VálaszTörlés
  7. szia Silver Lady
    Örülök,.hogy tetszett, hát ez a mondat csak úgy jött. Kösz, hogy írtál komit.....hamarosan lesz friss.....puszi

    VálaszTörlés
  8. szia Kinga
    Örülök, hogy tetszett és, hogy nem találod rövidnek....köszi, hogy írtál komit.....hamarosan lesz friss.....puszi

    VálaszTörlés