2011. július 31., vasárnap

Már csak ez hiányzott...

Sziasztok meghoztam a kövi fejezetet remélem tetszeni fog......



                                                                   13. fejezet



Nagyon reménykedtem benne, hogy az éjszaka nem az történt amire gondolok, mert ha igen akkor Robin tudja, hogy hol vagyok és egy perc nyugtom sem lesz. Gyorsan felöltöztem és lementem a lányokhoz.
Jó reggelt lányok....
Jó reggelt Maria-szóltak a lányok...
Hogy aludtál??-kérdezte Lili....
Ami azt illeti kicsit furcsán, mert tisztán emlékszem arra, hogy az este kiültem a teraszra és ott véletlenül elaludtam, de amikor reggelt felébredtem már az ágyamban voltam.
Figyel Maria nem lehet, hogy mégis az ágyadban aludtál el és csak azt képzelted, hogy a teraszon??-kérdezte Emily...
Eleinte én is azt hittem, de megláttam a könyvemet a teraszon a földön és akkor jutott eszembe, hogy tényleg kint aludtam el.  De ha Robin volt az aki este meglátogatott akkor bizonyára már tudja hol lakom és ez nem jó hír.
Figyeljetek-szólalt meg Lili. Amíg nem tudjuk biztosra, hogy ki járt Marianal addig Robinra se foghatjuk a dolgot, mert London hatalmas kétlem, hogy egy nap alatt végigjárta az egészet. Csak gondoljatok bele képes lenne minden házba becsöngetni, hogy itt van-e Maria?...ezt azért egy kicsit kétlem. Ahelyett, hogy most ezen rágódnánk inkább csináljunk egy csajos napot este úgy mint régen.
Ez nem rossz ötlet, kifejezetten tetszik-mondta Emily
Ezzel én is egyet értek-fejezte ki magát Maria..elmegyek beszerzek egy-két dolgot estére..
Rendben, de siess vissza.....
Sietni fogok......Kiléptem a ház ajtaján és elindultam. Ahogy mentem észrevettem egy hihetetlenül szép ruhát az egyik boltban. Meg is álltam és csak csodáltam azt a ruhát, egyszerűen meseszép egy darab volt.
Rajtad igazán jól állna-szólalt meg egy hang a hátam mögött.
Mikor hátrafordultam nagyon nem lepődtem meg kibe botlottam megint. Tyler te követsz engem vagy mi???
Mondjuk úgy hogy is-is...
Tessék???
Jól van csak vicceltem, be kellett ugranom a vásárra egy pár gyógyszerért és akkor pillantottalak meg téged.
Így már minden világos. Ha megbocsátasz nekem van még egy kis dolgom és mennék.
Nem hagyhatom, hogy egyedül mászkálj a városban, sok rossz ember van itt, majd én elkísérlek.
Ez nem túl jó ötlet....
Sokkal nyugodtabb lennék ha elkísérhetnélek különben egész éjjel azon morfondíroznék, hogy hazaértél-e már...
Te aztán tényleg levakarhatatlan vagy-mondtam nevetve....Ha ez ennyire megkönnyítené a kis szívedet ám legyen...velem jöhetsz.
Hogy telnek Londonban a napjaid?
Nagyon jól a lányokkal nagyon jól elvagyunk és ez hiányzott már pontosan emiatt jöttem el Holdföldéről mert már nem bírtam ott tovább.
Én úgy tudtam, hogy a kis De Noir gyerek miatt jöttél el..
Van neve is Tyler, de igazad van nagy részben miatta jöttem vagyis csak miatta.
Megkérdezhetem min vesztetek ennyire össze?
Nem igazán szeretek erről senkinek sem beszélni, de legyen annyi elég, hogy túl sokszor bántott már meg és ez nekem már túl sok volt. Így elhatároztam, hogy eljövök egy időre a barátnőimhez a tudta nélkül, de valahogyan mégis megtudta.
Ez a gyerek komolyan nem normális ha nekem ilyen barátnőm lenne mint te tejben-vajban füröszteném.
Ne ne ne ne ne ne kezd itt nekem itt nekem udvarolni Tyler.
Az talán baj lenne.....egyre közeledett felém én meg egyre jobban hátráltam míg neki nem mentem a falnak...ő meg csak egyre jobban közeledett az arcomhoz.
Csak egy szavadba kerül és nem megyek közelebb.
Valahogy nem akartam azt  mondani, hogy álljon meg, mert nagyon is akartam, hogy megcsókoljon...mikor a szánk már majdnem egymáshoz ért valaki megszólalt közvetlen mellettünk.
Maria, hogy tehetted ezt??
Mikor ránéztem egy szó nem jött ki a torkomon, teljesen lefagytam..
Robin???........te mit keresel itt??
Utánad jöttem, hogy bocsánatot kérjek, de úgy látom valaki már kivetette rád a hálóját nem igaz Tyler?
Figyelj Robin én nem akartam, hogy utánam gyere, azért jöttem el mert egy kis egyedüllét kell, de úgy látom te ezt figyelmen kívül hagytad. Szükségem van egy kis időre úgyhogy tartsd távol magad tőlem és ha megbocsátasz Tylerrel éppen beszélgettünk........Gyere Tyler menjünk innen, megfogtam a kezét és elindultunk. A szívem majdnem megszakadt de tudtam hogy ez a helyes, szenvednie kell ahogy nekem kellett, be kell látnia hogy ilyen könnyen nem kaphat vissza,küzdjön meg értem.
Sajnálom Tyler ami az előbb történt, remélem még így is akarsz velem majd találkozni ha tudod is hogy Robin folyton be fog majd avatkozni.
Semmi baj Maria, nem fog tőlem a De Noir gyerek ilyen hamar megszabadulni, na de gyere hazakísérlek mert már elég késő van.
Rendben és köszönöm...
Nincs mit.....elindultunk és nem sokára Emily házához is érkeztünk.
Még egyszer köszönök mindent.......Tyler megfordult és már indult is volna,de odaszóltam neki.......VÁRJ....nagy bátorságot vettem magamon, odamentem és megcsókoltam.
Húha..ez váratlanul ért.....tudom és sajnálom nem kellett volna.
Ne mentegetőzz.....Mikor hátráltam pár lépést megfogta a karomat, magához húzott és visszacsókolt.
Mikor elengedett mindketten egymásra néztünk és csak elmerengtünk egymás tekintetében.


                                                      Íme egy kép Tylerről.....

14 megjegyzés:

  1. Szia!
    Izgire sikeredett ;)
    Várom a kövit;
    Puszi:
    Áfonya

    VálaszTörlés
  2. szia Áfonya!
    köszi, hogy írtál és tényleg egy kicsit izgi lett...sietek a kövivel....
    puszi..

    VálaszTörlés
  3. Szia Drága :) Nagyon tetszett ez a feji :D Jujjj égett az arcom annyira izgultam :D Na ezt nem vártam volna :O:O Komolyan rendesen megleptél :D Elismerésem ;) Nem tudom miért de tetszett ez a Tyleres csók váltás :D Valahogy így jobb lesz az egész ^^Szóval várom a kövit ^^ Puszi(LLL)

    VálaszTörlés
  4. Szia Mariana!
    Nagyon jóra sikeredett ez a fejezet,báár egy ideig háborogtam,hogy csókolhatta meg Maria Tyler-t,de aztán rájöttem,hogy ezzel csak még érdekesebb és élménydúsabb fejezetek várnak Ránk, olvasókra,és ez a lényeg!! :)
    Nagyon jó ötlet volt,hogy Alex Pettyfer-t képzelted el Tyler-nek.(mivelhogy kedvenc színészem..)
    Siess a kövivel.. :)
    üdv:Ameli

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Hu, hát az a csók...az kemény...meglepődtem, úgyhogy várom a folytit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. szia Drága!!
    örülök, hogy tetszett és, hogy írtál...hát igen ez a Tyler már csak ilyen.....
    puszi..

    VálaszTörlés
  7. szia Ameli..
    örülök, hogy tetszett és hogy írtál...nekem is Alex Pettyfer is a kedvenc színészem..
    puszi..

    VálaszTörlés
  8. szia Silver Lady..
    kösz, hogy írtál, hamarosan lesz folytatás
    puszi..

    VálaszTörlés
  9. szijah am az a kép nem alex pettyfer?

    VálaszTörlés
  10. Szia Mariana!
    Ahogy azt már ígértem,itt vagyok!! :)
    Nagyon tettszett ez a fejezeted is,
    csak egy baj volt vele:
    Vége lett, pedig még jó lett volna továbbolvasni! :)
    A kép klasz...olyan...nem is tudom...olyan Tyler-es! :D
    További jó nyarat
    Puszi és várom a kövi fejezeted

    VálaszTörlés
  11. U.i.: Nézz be hozzám, meglepetés!! :)

    VálaszTörlés
  12. Szijahsztok ... mint az már írtam eszméletlen jó a blogod..... én is elkezdem egyet kérlek nézzétek meg és komizzatok hogy ha van hiba kijavíthassam...
    http://jotortenetek-noncsii.blogspot.com/

    VálaszTörlés