2011. július 2., szombat

Most mit csináljak???

sziasztok meghoztam a 11. fejezetet. Nagyon sajnálom, hogy két hónap elteltével teszem fel a kövit esküszöm még egyszer nem fordul elő.....Jó olvasást.:)))))



                                                                 11. fejezet


Ilyen ideges még életemben nem voltam, hogy mehetett el Maria anélkül, hogy megbeszéltük volna a dolgokat és Loveday-t miért kérte meg, hogy ne szóljon nekem???? Komolyan a női agy gondolkodását soha nem fogom megérteni. Mikor visszaértem a várba gyorsan felfutottam a szobámba, mert nem akartam most senkivel sem beszélni. Olyan mértékben dühös voltam eleinte Mariara, hogy elment egy szó nélkül de aztán rádöbbentem, hogy minden miattam van. Én voltam a felelős mindenért. Én kergettem őt az őrületbe és most ez lett a következménye. Törtem, zúztam, aprítottam mindent a szobámban mikor kopogtattak az ajtón.
Bejöhetek Robin???
Mi van Jack? Most nincs kedvem beszélgetni.
Csak meg akartam nézni, hogy jól vagy-e hiszen olyan dühösen jöttél haza gondoltam akkor valami nagy bajnak kellett lennie.
Hát igen baj az van. De most nem fogom elmesélni.
Nem is kell. Maria elment Holdföldéről igaz??
Hát ezt te honnan tudod?
Öreg csak rád kell nézni. Egyébként van még egy rossz hírem.
Ennél rosszabb már mi lehet?
Kicsit nyomoztam és kiderült, hogy Tyler sincs már Holdföldén ő is elment Londonba.
Hát ez valami óriási.....mibe fogadok, hogy Mariara fáj a foga, de én ezt nem fogom hagyni.
Mégis mit akarsz csinálni?
Azt még nem tudom, előbb ki kell találnom valamit.
Miért nem mész el te is Londonba, keresd meg Mariat és küzdj érte had lássa rajtad, hogy tényleg akarod őt.
Rendben de akkor mind velem jöttök. Te, Jacob, Armand, Justin és Sam. Pakoljatok hajnalban indulunk.

Londonban..
Maria mért nem dőlsz le egy kicsit olyan fal fehér vagy. Meglásd az alvás csodákra képes.
Most nem bírnék aludni folyton csak Tyler-en kattog az agyam, hogy mi lehet az a személyes ok amiatt eljött ide Londonba.
Szerintem nem kell ezen olyan sokat agyalni majd megkérdezed tőle ha megint összefuttok.
Talán igazad van.
Talán????.......még szép hogy igazam van. Na ha nincs kedved aludni akkor hívjuk át Lilit és menjünk valahova bulizni egyet.
Na látod most fején találtad a szöget egy kis bulizás nem árthat.....na menjünk.

Holdföldén....
Srácok nem megmondtam, hogy hajnalban indulunk már így is egy órás csúszásban vagyunk....na üljetek fel a kocsira.
Benjamin elmegyek az öcsémhez megbeszélem vele a dolgokat.
Rendben drágám csak siess vissza.
Elnézést uram a lánya van itt Loveday kisasszony.
Engedje be. Drága lányom mi szél hozott erre?
Csak Robinnal kell beszélnem sürgős lenne.
De nem mondta neked? Ma hajnalban elment Londonba.
Hogy mit csinált???????
Elment Londonba.
De mégis hogy képzelte ezt, szegény Maria azt fogja hinni, hogy én küldtem oda. Gyorsan tennem kell valamit. Ne haragudjon apám de most mennem kell. Gyorsan kifutottam a várból és felpattantam egy lóra és villámsebességgel indutunk vissza Holdszállásra.
Benjamin súlyos dolog történt.
Mi történt drágám??
Elmentem apámhoz, hogy beszéljek Robinnal és mondta, hogy Robin már hajnalban elment Londonba megkeresni Mariat.
Te úr isten.....most mit tegyünk?
Írok egy levelet Marianak, hogy Robin felé tart és csak imádkozzunk, hogy a levél előbb odaér mint Robin.

Drága Maria!
A mi nap eljött hozzánk Robin, mert beszélni akart veled és elmondtuk neki, hogy elmentél Holdföldéről. Ezt a hírt hallva irtó ideges lett és elviharzott majd másnap elmentem apámhoz, hogy beszéljek a fejével de közölte velem, hogy már hajnalban elment Londonba a barátaival, hogy megkeressen és visszahozzon téged. Remélem a levelem előbb odaér hozzád mint Robin és értesülsz mindenről és ha Robin már nagyon elvetné a sulykot akkor írj egy levelet és elmegyünk Londonba és beszélünk a fejével.
u.i. Nagyon hiányzol és nagyon szeretünk
Csókol:Benjamin és Loveday


Digweed nagyon gyorsan kézbesítse ezt a levelet nagyon sürgős.

jajj csak reménykedni tudok, hogy időben megkapja.

Londonban....
Srácok először keressünk valami szállást mégsem aludhatunk az utcán. Gyertek talán ebben a fogadóba lesz hely.Elnézést uram szeretnék egy szobát bérelni 5 személy részére.
Jól van a 302-es szoba a 4.-en.
Köszönjük. Na pakoljatok ki és 20 perc múlva lent találkozunk.
Na csajok akkor mehetünk bulizni? Naná. Tudok is egy jó helyet na induljunk.
10 perc múlva oda is értünk. Vegyüljünk és keressünk helyes fiúkat.  Én személy szerint leültem egy székre és rendeltem valami italt míg a csajok helyes fiúkat kergettek. Nézelődtem, kerestem de egy helyes fiút sem találtam így feladtam a keresést és mikor a legkevésbé számítottam rá belebotlottam valakibe.
ÓÓÓ......nagyon sajnálom nem akartam. Hát ezt nem hiszem el már megint te?
Szia Maria........szia Tyler....
Gyere beszélgessünk egy kicsit........
Leültünk és olyan jól elbeszélgettünk. Ilyen jót fiúval még életemben nem beszélgettem még Robinnal sem. Csak telt múlt az idő és a csajok szóltak, hogy ideje menni.
Most mennek kell mert már késő van gondolom majd még úgy is beléd megyek szóval még összefutunk párszor. Szia Tyler.......Szia Maria..
Mikor hazaértünk az inas szólt nekem, hogy levelem érkezett míg távol voltam. Elvettem és kinyitottam a levelet. Mikor elolvastam egy pillanatra mintha megállt volna a szívem.
Mi az Maria kérdezték a lányok??
Loveday írta a levelet és azt írta benne hogy Robin idejött Londonba megkeresni engem.
Ez most komoly?
Attól tartok igen. Nem tudtam visszatartani de előjöttek a könnyeim. Gyere Maria ülj le a fotelbe egy kicsit. De csak egy valamit tudtam folyamatosan mondani: istenem most mit tegyek.

8 megjegyzés:

  1. Szia!!!
    Első komi... ^^
    Nos, hát... a fejezettel nem is lett volna semmi baj... hanem...
    Nagyon zavaros volt! Nem tudtam, mikor ki beszél, mikor mit csinál valaki! A beszéd elé tegyél gondolatjelet és mindig tedd új sorba!!! Írd oda utána, hogy ki beszél, de csak amikor szükséges!!! És ne csak a beszédet írd le, hanem a cselekményeket is!!! Például mikor Loveday elment Robint megkeresni, akkor nagyon hirtelen váltás volt, egyik pillanatban még Benjaminhoz beszél, a következőben meg már az apjához!!! Írd le, hogy hogyan jutott el oda, vagy legalább annyit, hogy "Később, a de Noir-várban".
    Valamint az oké, hogy Mariáék szórakoznak, de abban az időben még nem voltak bulik!!! Nem mehetett el egy fiatal lány csak úgy inni, ha úgy támadt kedve! Kocsmák voltak, férfiaknak!!! Nekem még hiányzott az, hogy nem írtad le Maria beszélgetését Tylerrel. Tudom, egy ilyen részt nagyon nehéz megírni... de kinek nem? Mégis le szoktuk írni, hisz' így kissé hiányos. :)
    Légyszíves ne haragudj meg rám ezért a kommentért, én csak leírom azt, amit gondolok, nem azért, mert rosszat akarok, hanem mert segíteni szeretnék, hogy jobb lehessen... :)
    Nagyon tetszett azonban a csavar, hogy Robin Londonba megy Maria után, hogy bizonyítsa neki szerelmét... <3 Olyan aranyos!!! Remélem, nem fog kavarni az a Tyler!!! Nagyon nem tetszik nekem a srác, valamit akar Mariától... :/
    Örülök, hogy megkapta Loveday levelét, mielőtt látta volna Robint, de remélem, nem akar elbujdosni előle...
    Siess a következővel!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia Orchidée!
    Örülök, hogy írtál és nem haragszom talán igazad van összekutyultam mindent......reméljük lesz még jobb is..:)))))
    pusszancs

    VálaszTörlés
  3. Sziia!
    Hát ez oltári jó volt!! Na ez volt ám a zűrzavaros sztori!!XD Remélem a végére minden rendbe jön!!! Siess a kövivel!! Puszi<3

    VálaszTörlés
  4. Szia Mariana!
    Nagyon jó volt ez a fejezeted!:) Igaz,kicsit hiányoltam belőle a leírásokat,de akkor is nyomon követhető volt. Jó,hogy bekopogott hozzá a haverja,mert ki tudja,de szerintem tuti ,hogy magátol nem jött volna rá arra,h. Maria után menjen,hanem tönkrettette volna a szobáját és játszotta volna a megsértett kisfiút. Remélem Tylert hamar elhelyezed a történetben,és rem. Úgy,hogy ne Maria utánn fusson örökké! :) Viccesnek találtam amit Robin mondott:”Rendben de akkor mind velem jöttök. Te, Jacob, Armand, Justin és Sam. Pakoljatok hajnalban indulunk.” Olyan érzést keltett,mintha kissé megijedt volna a kakaska a felelősségtől és a nagy Londontól! XD Kedves volt Loveday levele. Benjamin aggódása szinte kézzel tapintható lett! Jól írtad le,nagyon tettszett az egész cselekmény! :)
    Viszont két dolog tűnt fel nekem olvasás közben.. Az egyik a gondolatvessző a párbeszédeknél,a másik a buli és a skacok,csajok megszólítások.
    Tudom,hogy a mai világban így beszélünk,de akkor max. lányok,barátnéim,fiúk jöhettek szóba. Kommentelés előtt átfutottam az eddigi kommenteidet Orchedée-től és Rózsabimbótól. Láttam,hogy Orchidée már írt neked tanácsokat a felfedezésemről, úgyhogy csak annyit szeretnék mondani ezzel kapcsolatban, hogy fogadd meg, mert szerintem képes lennél olyan fejezetet is írni amit ő tanácsolt neked. És kérlek fogadd meg az én tanácsomat is! Figyelj arra, hogy ne keverd a múlt beszédstílusát a miénkkel.
    Egyébként Grat. Tudom mennyi idő kell egy fejezet megírásához! Nem baj,hogy késtél,2 hónap nem a világ! :D
    Puszillak,és várom a következőt!
    U.i.: Jártál már a blogomon? Kíváncsi vagyok a véleményedre. (A neve:Toboz és Gyöngy, szerintem megtalálsz! :)

    VálaszTörlés
  5. szia Rózsabimbó:)
    Hát igen egy kicsit tényleg zűrzavaros volt de köszi hogy írtál...
    puszi:)

    VálaszTörlés
  6. szia Norrinett:)
    Talán igazad van kicsit kutyultam a dolgokat de majd lesz jobb is..
    puszi:]

    VálaszTörlés
  7. Szia Marianám!
    Nem tudom,hogy nézted-e már a blogomat,de benne vagy egy linkcserében? Olyan kétoldalúra gondolok,mert én már rég kiraktam a tiedet!
    Remélem nem bántottalak meg az előző kommentemmel!Olyan szomorú hangulatot árasztott a válaszod! :( <3 Kérlek válaszolj:Ugye nem? Nekem nagyon fontos lenne! :)
    Ez a fejezet is jó volt! #Đ
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó a fejid, mint mindig :D Nyitottunk egy új közös blogot ^^ Ha van kedved benéznél? És esetleg lennél követő? ^^ Még nincs fent az előszó, de ezen a héten fent lesz ^^ Előre is köszönjük^^ Puszi!

    VálaszTörlés