2011. október 2., vasárnap

Bocsánat, Randi és még sok minden..

Sziasztok meghoztam a kövi fejezetet remélem tetszeni fog.



                                                     15. fejezet

Ott álltam, egyedül a sötét utcában és csak merengtem magam előtt. Miért mondtam ezt neki, hiszen néha teljesen leveszem a lábamról és el kell ismernem, hogy napról-napra egyre jobban megkedvelem. Nem hagyhatom elmenni csak így, hogy ezt ne tudná.
Tyler, Tyler, Tyler kiabáltam miközben futottam utána, elhagyva a sötét és ijesztő utcát. De túl későn eszméltem fel, hogy hagytam elengedni és szinte mintha a föld nyelte volna el. Hiába néztem körbe mindenhol, de egyszerűen már a színét sem láttam.
Karba tett kézzel és lehajtott fejjel mentem előre és csak is rá tudtam gondolni.
Miért mondtam ezt neki? Bárcsak most itt lenne mellettem.
Nem kell ahhoz az időt visszafordítanod, hogy ez megtörténjen.
Lassan de egy kicsit magabiztosan megfordultam és egész testemben végigfutott egy érzés, hogy visszajött hozzám.
Tyler, hát visszajöttél? A nyakába ugrottam, de ez egy kicsit balul sült el ugyanis megbotlott és jó nagyot esett én pedig rá és egymás szemébe ilyen közelről még nem is néztünk.
Tyler, elmondani sem tudom, hogy mennyire sajnálom azt amit mondtam, egyáltalán nem is tudom, hogy miért mondtam habár de talán tudom is, hogy miért. Te is tudod, hogy érzek még valamit Robin iránt és ez nem fog egyhamar elmúlni és reménykedek benne, hogy ez nem fog téged abban meggátolni, hogy találkozz velem?
Maria, én szeretlek téged, de tudod, hogy a te szíved még egy valakinek dobog, de majd én segítek abban, hogy ez megváltozzon, na de most gyere hazakísérlek, mert már késő van és holnap elviszlek téged valahova.
Köszönöm, és hova akar engem vinni?:) Csak nem randevúra vinni?- mondtam kicsit nevetve, mert egy kicsit régimódibb szerettem volna lenni.
Azt majd holnap megtudja a kisasszony.
Már oda és értünk a házhoz mikor Tyler már indulni készült, de valamilyen hang belülről azt suttogta ne hagyd menni.
Tyler, várj egy kicsit.
Most, nem akar az úr egy búcsúpuszit sem adni?
Hátat fordítva nekem így válaszolt. Ha ezt akarja a hölgy. Gyorsan megfordult, odasietett hozzám, megfogta mindkét kezével az arcomat és hevesen megcsókolt. Én pedig viszonoztam ezt.
Mikor elengedett a szemembe nézett, megfelel a hölgynek?
Tökéletesen, bár ez nem éppen puszi volt, ez annál sokkal jobb.
Hát ennek örülök, de most jó éjt. Utolsó pillantást vetettem az izmos hátára, majd bementem a házba.
Éppen jött le a lépcsőről Lili és egyből oda is jött hozzám. Na had halljam mi is történt ma veled, mert igen csak boldognak tűnsz.
Háát ami azt illeti tényleg történt ma ez-az. Nem is tudom, hogy hol kezdjem.
Talán az elején- vágott közbe Lili, majd bekísért a nappaliba, leültetett a kandalló melletti kis fotelra és kezdődhetett a történet.
Elmentem megkeresni Tylert, hogy elmondjam neki, hogy nem akartam megcsókolni, de ő ezen nagyon kibukott és elrohant utána megkerestem és bocsánatot kértem tőle és most itt vagyok és holnap el akar vini valahova.
Á.á.á.á.á- sikogatott Lili és egyből meg is kérdezte- és hova is akar elvinni a te Rómeód?
Hát ez az amit én is szeretnék tudni ugyanis még nekem sem mondta meg azt mondta meglepetés. De nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon hova is visz.
Hát mi tagadás én is-mondta viccesen Lili.
Én elteszem magam holnapra, szeretném magamat jól kipihenni.
Persze, menj csak majd holnap találkozunk. Jó éjt Maria
Jó éjt Lili.
Felbaktattam a szobámba és reggelig ki sem jöttem.
A nap sugarai csiklandozták az arcomat ahogyan átszűrődtek az ablakon és kinyitottam a szememet. A plafont kezdtem el bámulni és csak leesett, hogy ma van a nap amikor Tylerrel az első randink meg fog történni. Alig vártam már hogy este legyen, nem bírtam már megmaradni a bőrömben sem és visszaaludni meg pláne nem tudta hiszen olyan nagyon izgatott voltam. Felkeltem az ágyból és kisétáltam az erkélyre. Néztem ahogyan a nap egyre jobban megy felfele. Lenéztem London lakóira akik éppen sétálgattak és pillantásom 4 fekete ruhás férfira esett. Jobban szemügyre véve őket felismertem, hogy ők Robin és a haverjai. Nem akartam, hogy észrevegyenek így gyorsan elbújtam és figyeltem ahogy továbbmennek szerencsémre. Már csak az kellett volna hogy észrevegyenek és akkor még egy gond a nyakara szakad. Gondoltam magamba inkább bemegyek az erkélyről hátha visszajönnek és akkor már tényleg észrevesznek. Felöltöztem és lementem a nappaliba. Mindent kipróbáltam ahhoz hogy elvonja a figyelmemet az időről. Olvastam, elszunyókáltam,ettem, sétálgattam, segítettem a konyhában és ez kifejezetten tetszett. Majd elérkezett a nagy idő. Szépen felöltöztem, majd pontban 6-kor kopogtattak az ajtón.
Az inas kinyitotta az ajtót és beinvitálta Tylert aki a lépcsővel szemben állt meg.
Az inas feljött a szobámba és szólt hogy Tyler megérkezett.
Utoljára még belenéztem a tükörbe és nagy levegőt vettem, majd elindultam lefelé. Amikor a lépcsőhöz értem még egy nagy levegőt vettem és elindultam a lépcsőn.
Hűha, gyönyörű vagy-mondta Tyler akkora szemekkel mint még soha. Lassan odaértem hozzá, ő átkulcsolta a kezemet és indultunk az éjszakába.



Na hogy tetszett? Várom a véleményeket...:)
Puszi: Mariana =)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    És mi lesz szegény Robinnal? Jaj, várom a folytatást... Vajon Robin nekimenne Tylernek? Hmm...
    Maria biztosan jól néz ki a randiruhájában. Dúl a love...
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. szia Silver Lady
    Hát az majd kiderül....hamarosan lesz folytatás....hát neki biztos neki menne...hát jól érezni biztos jól érzi magát....szerelem itt már van...köszi, hogy írtál
    puszi=)

    VálaszTörlés
  3. Szia olvaslak man egy ideje es meg kell mondjam nem nagyon kedvelem ezt a Tylert remelem men lessz meg ennel is komolyabb

    VálaszTörlés