2012. január 31., kedd

Hazudtam és itt az eredménye :(

Sziasztok, meghoztam a követező fejezetet. Sajnálom, hogy ennyit késtem vele, legközelebb nem fog előfordulni. Na nem is fecsegek tovább csak annyit mondok jó olvasást...



                                                         21. fejezet



Te jó ég Maria, veled meg mi történt?
Épp most követtem életem legeslegnagyobb hibáját és amit már tiszta szívemből megbántam.
Jó-jó de konkrétan mit csináltál?-kérdezte Emily.
Hazafele jövet találkoztam Robinnal és azt hazudtam neki, hogy Tyler meg én összejöttünk.
Hogy mondhattál ekkora ostobaságot?-fakadt ki Lili.
É....én magam sem tudom csak annyira mérges voltam rá, hogy valami olyat akartam neki mondani amitől ő is úgy érzi mintha szíven döfték volna. Azt akartam, hogy ő is érezze azt amit nekem kellett.
Maria, csak azért mert dühösek vagyunk valakire nem szabad hazugságokat keltenünk másokban csakhogy nekünk jobb legyen. Elmerengtél azon, hogy Robin most mit érezhet? Tudom, hogy gyűlölöd, de ő is emberből van, vannak érzései.
Tudom Em és teljesen igazad van. Jóvá fogom tenni a hibáimat.
Hagyd, hogy segíthessünk neked.-szólt Lili.
Örömmel elfogadnám, de ezt a galibát én keltettem és nekem is kell helyrehoznom.
Ahogy jónak látod, de mi itt leszünk melletted akárhogyan is fogsz dönteni.
Köszönöm lányok, olyanok vagytok mintha a testvéreim lennétek.
Mi mindig azok voltunk s azok is maradunk.-szólt Emily.
Most ha nem bánjátok akkor helyrehozom a gondjaimat.
Nincs túl késő már ehhez?-aggódva felelt Lili.
A szerelemhez soha sincs késő.
Tehát szerelmes vagy Robinba?-csillant fel Emily szeme.
Ahogy mondod, egy hazugság kellett ahhoz, hogy rájöjjek, ő kell nekem.
Maria, nem akarok a rosszakaród lenni, de már nem tanácsos ilyenkor elmenni itthonról, pláne nem egyedül.-aggódva felelt Emily.
De ez nem várhat holnapig, minél hamarabb beszélnem kell vele.
Kérlek a kedvemért, nem tudod mennyi sötét alak mászkál ilyenkor odakint, majd holnap elmész hozzá.
Egy kicsit csalódottan de végül belementem. Rendben Em akkor majd holnap.
Köszönöm Maria,-odajött és megölelt majd ezt mondta. Nagyon szeretlek Maria és én is téged Em.
Jaj csajok-mondta Lili és ő is odajött és már hárman öleltük egymást. Egyszerre felkiáltottunk ÖLB-k mindörökre. Mikor elengedtük egymást nagy levegőt vettem.
Jól van lányok én azt hiszem most inkább felmegyek a szobámba, hisz holnap "izgi" egy napom lesz.
Rendben van, jó éjt.
Jó éjt nektek is.
Felmentem a hosszú lépcsősoron, benyitottam a szobámba és becsuktam az ajtót. Nem tudtam valami könnyen elaludni, mert egész éjjel azon kattogott az agyam hogy mit mondok majd Robinnak.


Másnap reggel :$

Reggel mikor felkeltem csak ezt tudtam mondani. Hát eljött az idő.
Gyorsan felöltöztem és lementem az étkezőbe és reménykedtem benne, hogy a lányok már fent vannak. Benyitottam az étkező ajtaján és szerencsére nem csalódtam ott ültek mind a ketten.
Jó reggelt lányok.
Szia Maria.
Szóval elérkezett ez a nap is, na megyek és megkeresem Robint csak egy kis bökkenő van.
Micsoda?- kérdezte Lili.
Nem igazán tudom hol szálltak meg, mert mindig ők találtak meg engem.
Emiatt ne aggódj.-szólt Em.
Van ötleted?- kérdőn vontam fel a szemöldököm.
Nem ismerem olyan régóta Robint mint te, de ez alatt a rövid idő alatt kiismertem 1-2 szokását.
Mégpedig?
Mint tudjuk Robin nem éppen az olcsó dolgokért rajong így a szállásra sem 5 dollárt költött és a városban csak egy hely van ami az igényeinek megfelel. A legdrágább hely ami tele van " luxussal ".
Ez fantasztikus, akkor mire várunk, menjünk.
Várj, biztos, hogy csak így váratlanul rá akarsz rontani?
Hát persze és mellesleg ő ezt elég sokszor megtette velem.
Jól van, várj amíg felveszem a kabátomat.
Várjatok csajok én is megyek, ezt látnom kell.-mondta Lili.
Mikor mindenki elkészült az inas kinyitotta az ajtót és elindultunk.


15 perc múlva.....


Jesszus, nem emlékeztem, hogy ekkora lenne London. Emily mikor érünk már oda?
Nem sokára Lili.
Befordultunk még vagy 3 ház sarkánál míg végül Em szájából hallottuk a csodás szavakat.
Lányok, megérkeztünk.
Ez hatalmas.-szóltam tágra nyílt szemekkel.
Na bemegyünk?-kérdezte Em.
Persze.
Benyitottunk az épületbe, odamentünk az idős, őszülésben lévő öregemberhez és megszólaltam.
Jó napot uram.
Jó napot kisasszony, miben segíthetek?
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy bizonyos Robin De Noir be van-e jelentkezve?
Várjon egy pillanatig amíg megnézem.
Elővett egy 1000 lapos régi vendégkönyvet majd lapozgatni kezdte.
Robin De Noir, lássuk csak. ÁÁÁ...igen, volt egy ilyen vendégünk.
Remek és most is bent van?
Sajnos nincs, még tegnap este kijelentkeztek és elmentek.
Azt esetleg nem mondta meg hogy hová?
Sajnos nem.
Óriási, most mit csináljunk?
Nyugodj meg Maria.
Elnézést maga Maria, Maria Merryweather?
Igen, én vagyok, de honnan tudja?
Nos De Noir úr hagyott itt magának egy levelet.
Nekem?
Igen-igen. Máris adom.
Átvettem, felszabtad a borítékor és olvasni kezdtem Robin furcsa módon de gyönyörű írásait.


Maria!
Nagyon fáj amit a múltkor mondtál. Nem tudom végignézni, hogy Tyler undorító kezei között legyél. Visszamegyek Holdföldére, remélem megérted miért.
                                                                                          Robin.



Remegő kézzel és sírós szemmel tartottam a kezeim között a levelet.
Na, mi áll a levélben?-kérdezték a lányok?
Legördült néhány könnycsepp az arcomról mikor válaszoltam.
Visszament Holdföldére....



Na, hogy tetszett, véleményeket kérek.......
puszi Mariana..=D

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó lett! (szegény Robin, sajnálom) izgulok egy kicsit hogy megint újra eggyütt legyenek :) várom a kövi fejezetet lécci siess :D :D
    pussz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Secret114
      Örülök, hogy tetszett. Köszi a komit.
      Puszi..=D

      Törlés
  2. Szia!
    Ez fantasztikus lett!Nagyon jó, hogy ilyen barátai vannak Marianak.Szegény Robin:(Remélem Maria is vissza megy Holdföldére és újra össze jönnek^^
    Nagyon várom a kövit!Siess vele légyszi!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Potienci
      Köszi sokat szenvedtem vele. Hát igen az igaz barátok már csak ilyenek.Köszi hogy írtál komit.
      puszi...=D

      Törlés
  3. Szia!
    Jó lett:) Sajnálom Maria,de legalább megtanulta hogy nem szabad hazudni.Remélem hamar összejönnek:)
    Kérlek siess:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Ari...
      Örülök, hogy tetszett. Hát ige a hazugság nem vezet jóhoz. Köszi a komit.
      puszi...=D

      Törlés
  4. Szia!
    DE fura volt olvasni,h Robin megszállt valahol a váron kívül... nem tudom, miért. :-) Jó, hogy a lányok Maria mellett állnak, csak összejönnek egyszer Robinnal...
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Silver Lady
      Kivételes hogy Robin nem a várban élt néhány napig de a szerelemért fel kell áldozni egy-két dolgot. A lányok már csak ilyenek kiállnak a másikért. Az hogy összejönnek hááááááát majd kiderül, köszi a komit
      puszi...=D

      Törlés