2012. február 22., szerda

Fordul a kocka

Sziasztok, sajnálom, hogy ennyit késtem a fejezettel cserébe a hétvégén is hozok egyet :D Na nem fecsegek tovább csak annyit mondok jó olvasást.
puszi mindenkinek...:D




                                                    24. fejezet



Robin arca megfeszült és hirtelen megkomolyodott.
Sam, ne húzzál fel, most a legkevésbé akarok arról a nő személyről beszélni, hagyj végre békén.-kiabálta Robin.
Jól van-jól van én csak azt mondom, hogy nem mindig előnyös hinni a nőknek.
Sam, kifelé a szobámból, most.
De Robin.
 Menj...
Sóhajtott egyet majd kilépett az ajtón.
Mikor végre egyedül maradtam egy kicsit elgondolkodtam azon amit Loveday és Sam mondott. Vajon tényleg igazuk volt azzal kapcsolatban, hogy nem kellett volna otthagynom Mariat? A szívem azt mondja menjek vissza érte, de az agyam pont az ellenkezőjét akarja. Ő nem hisz Marianak, azt akarja hogy szenvedjen egy kicsit.
Mivel dönteni nem tudtam a következőre jutottam. Várok még néhány napot aztán meglátom mi lesz.


Londonban......

Annyira sajnálom szegény Mariat, jó végül is ő mondott hazugságot Robinnak, de ezért képes volt itt hagyni őt? Ennyiből is látszik, hogy a nőket teljesen lebecsülik a férfiak.-mondta Lili.
Emily, te neked mi a véleményed Robinról?
Hát...amíg Holdföldén voltunk nem nagyon volt alkalmam megismerni de amit biztosan tudok az az hogy akit szeret azért kiáll. Nagyon sokat megtesz másokért, de a hibája talán az, hogy könnyedén elhisz dolgokat legyen az hazugság vagy igazság.
Sajnos ebben teljesen igazad van.
Maria, úr isten, kijöttél a szobádból, mi történt? Jól vagy?
Ami azt illeti még nem valami fényesen.
Úgy örülök, hogy végre itt vagy közöttünk, nem vagy éhes, nem kérsz valamit?-kérdezgette Lili Mariat.
Kérnék egy szívességet. Szólnátok az inasnak, hogy állítsa elő a hintót.
Mégis miért, hova akarsz menni?
Elmegyek Holdföldére és tisztázom a dolgokat Robinnal.
Ezt nem tartom valami jó ötletnek, mi van akkor ha nem fog hinni neked vagy a legrosszabb esetben kidob a várból.
Nem érdekel beszélnem kell vele.
Hát te tudod, de akkor Emilyvel mi is veled megyünk.
Nem szükséges ha nem akartok.
Dehogynem. -felelte Lili.
Rendben van, akkor pakoljatok össze 1-2 napra aztán a bejárat előtt találkozunk.


15 perc múlva.....

Akkor indulhatuk lányok?
Persze, de Maria ez biztos, hogy jó ötlet?
Teljesen Emily.
Akkor jó.
Az inas felpakolta a  csomagokat a hintóra és már el is indultunk.


Holdföldén......
Digweed, a mai posta megérkezett?
Persze kisasszony, az asztalra tettem.
Köszönöm.
Loveday drágám, mi a terved mára?-kérdezte Benjamin.
Talán átmegyek apámhoz, mert beszélnem kell az öcsém fejével.
Miért, mi van vele?
ÁÁÁ...semmi különös, de szerintem most már megyek.
Szívem, nincs már ehhez kicsit késő?
Nem maradok olyan sokáig és Digweed is velem jön, na de most már megyek. Egy gyors puszit nyomott férje szájára és indult volna mikor valami eszébe jutott.
Jaj, drágám és ha hazajöttem valamit mondanom kell.
Aztán gyorsan kiviharzott az ajtón. Már szálltam volna fel a hintóra mikor valami zajra lettem figyelmes.
Digweed kié az a hintó, csak mert egyenesen idejön.
Sajnálom asszonyom, de nem tudom.
Mikor a hintó ideért és a kocsis kinyitotta az ajtót teljesen ledöbbentem.
Te jó ég, Maria, Emily és Lili jaj de örülök nektek. De mi szél hozott ide? Na de gyertek be Benjamin nagyon fog nektek örülni.
Drágám nézd kik jöttek.
Maria, futott oda hozzám a bácsikám, hogy megölelhessen.
Hát ti meg hogy kerültök ide?
Hiányoztatok és gondoltuk eljövünk egy kicsit látogatóba.
Hát ez nagyon jó, de nem vagytok éhesek, elég hosszú lehetett az út.
Én az vagyok-felelt elsőnek Lili.
Ami azt illeti én is megéheztem az úton-válaszolt Emily.
Na és te Maria?
Köszönöm, de én most nem tudnék enni, nagyon elfáradtam, inkább felmegyek és lefekszem ha nem baj.
Persze, hogy nem drágám, pihend ki magad.
Akkor jó találkozunk holnap.
Elindultam fel a régi szobámhoz és mikor benyitottam minden ugyan úgy volt mint mikor elmentem. Semmi sem változott. Mikor az ablakhoz sétáltam, hogy kinézzek rajta valaki kopogott az ajtón.
Igen?
Maria beszélhetek veled egy kicsit?
Persze Loveday, gyere beljebb.
Tudod, Robin mindent elmesélt mikor beszéltem vele, de mond hogy ez az egész nem igaz.
Persze, hogy nem Loveday, azt csak azért mondtam neki, mert dühös voltam rá, azt akartam hogy neki is fájjon. Tudtam, hogy Tylerrel nincs valami jóba ezért hazudtam azt neki, hogy összejöttem vele.
De ugye biztos, hogy nincs közted és közte semmi?
100%-ig biztos lehetsz benne.
Hála istennek, most megkönnyebbültem. De akkor hogy hogy most itt vagytok?
Azért jöttem vissza, hogy mindent elmondjak Robinnak és a lányok pedig elkísértek. El kell mondanom neki, hogy szeretem.
Ennek nagyon örülök, de nem lesz könnyű dolgod. Mikor tegnap beszéltem vele nagyon dühös volt rád, azt mondta nem is akar látni többé.
Tudom nem lesz könnyű, de mit veszíthetek vele, ennél rosszabb már nem lehet.
Ki tudja, bármi megtörténhet, de egy tanácsot fogadj meg, mond el tiszta szívedből, hogy mit érzel, lehet hogy az elején még dühös lesz rád, de adj neki időt.
Köszönöm Loveday.
Nincs mit, de hagylak aludni. Adott egy puszit a homlokomra és elment.
Bebújtam az ágyamba és elgondolkodtam azon, hogy a holnapi nap nem lesz egyszerű.




Sajnálom, hogy rövid lett , de most csak ennyire futotta, talán majd hétvégén..
puszi Mariana..:D

6 megjegyzés:

  1. Szia Mariana!
    Nahát!Nagyon kíváncsi vagyok Robin, hogy fogadja majd Maria vallomását!Iszonyat jó lett ez a feji!Alig bírom ki a hétvégéig:3
    Siess vele!
    Puszi♥

    Ui.:Én is fel tettem a 20. fejit.Majd nézz be és kérlek komizz!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Enci..
      Örülök, hogy tetszett, hétvégén jön az új és mindig benézek hozzád mert imádom a fejijeidet...
      puszi...

      Törlés
  2. Szia!
    Csatlakozom Encihez, kíváncsian várom Maria vallomását.
    Emily-nek igaza van, Robin mindent megtesz azért, akit szeret. :-)
    Várom a folytatást! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Silver Lady..
      Köszi hogy írtál és hogy tetszett, hétvégén friss.
      puszi..

      Törlés
  3. szia Mariana!
    Ngayon imádtam a storyt! Remélem
    minden simán fog menni kettőjük között!!
    Ígérd meg, hogy sietsz!!
    Puszíí

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Hajrá, hajrá, hajrá!!! Maria, gyerünk!!! Szurkolok neked!!! Nagyon szurkolok neked!!!

    Nagyon tetszik, hogy végre az én szájízem szerint fordultak meg az események;D Bár tudom, hogy Robin nagyon mérges, azért remélem, hogy kibékülnek...
    De ne azonnal! Vagyis akkor, mikor Maria megkeresi, először lehetne egy jó kis oattogós, szikrázó veszekedés, aztán egymás karjaiban küthetnének ki... annak annyira örülnék!!!! :DDD
    Nem, tudom, amúgy, hog ymit tervezel, de naaagyon várom a frisset!!!
    Siess, siess, siess!!!
    Puszi

    VálaszTörlés