2011. február 20., vasárnap

Legjobb barátnők

sziasztok:) Meghoztam a 4.fejezetet ezt a rész szeretném ajánlani Reginának, Eperkének, Silver Ladynek,Hellának, Sanixynek, Dorottyának és még sok kedves olvasómnak. Szeretnélek megkérni titeket, hogy sok komikat írjatok, hogy megtudjam milyen a feji.
puszi:)Mariana:)


                                                         4.fejzet


Jajj ne-mondtam már szinte üvöltve.
Mi a baj Maria-szólalt meg Robin.
Nem akartam elmondani neki, hogy miért üvöltöttem ezért csak ezt válaszoltam.
Sem.........semmi.
Most jutott eszembe, hogy 3nap múlva pénteken lesz a születésnapom méghozzá a 17.-mondtam magamba.
Látom Maria, hogy most nem az igazat mondod de ha nem akarod elmondani akkor ne mond el.
Robin, Loveday nem lehet a De Noir várba sürgősen beszélnem kell vele.
De lehet, mert apánkkal beszélni akart.
Gyorsan felkeltem a földről és már rohantam is a De Noir várba.
Héééééé...................Maria állj meg hová rohansz?
Lovedayhoz üvöltöttem vissza neki.
Robin közben utolért a futásban és nyaggatott a kérdéseivel.
Robin kérlek ne most. Sokat nem kellett futnunk, mert közel voltunk a várhoz és az utolsó pillanatban csíptük el Lovedayt aki már szált volna be a hintóba ha nem üvöltök oda neki.
Loveday állj meg beszélnem kell veled.
Loveday felém fordult és csak azt vett észre, hogy lihegek a sok futástól.
Mi a baj kicsim??????
Beszélnem kell veled négyszemközt.Megfogtam Loveday kezét és egy kicsit messzebb húztam, hogy Robin ne hallja amit mondok.
Loveday tudod milyen nap lesz pénteken?????
Hát persze kicsim a szülinapod.
Nos, igen erről szerettem volna veled beszélni.Mivel gondolom úgy is szerveztek valami kis összejövetelt ezért arra szeretnélek megkérni, hogy kérlek ne szervezzetek semmit, ajándékok sem kellenek. Soha nem voltam oda a szülinapjaimért sosem szerettem és nem is fogom.
Láttam ahogy Loveday arca szomorú lesz.
De kicsim nem minden nap lesz az ember 17éves.
Tudom, de egyszerűen nem szeretem, egyszerűen nem megy.
Értem akkor nem szervezek semmit. Éppen hazafele tartok nem jössz velem?
De, persze, szívesen csak szólok Robinnak a hintónál majd találkozunk.
Rendben van.
Elindultam megkeresni Robint és Armand társaságában találtam meg.
Robin ne haragudj, hogy közbeszólok csak szólni akartam, hogy Loveday-al visszamegyek Holdszállásra.Majd még úgy is találkozunk.
Előbb mint gondolnád.-mondta Robin nevetve.
Ezt, hogy érted?
Mire válaszolt volna Loveday szólt nekem, hogy ideje lenne indulnunk, mert sok dolga van még otthon.
Most mennem kell.Szia Robin.
Szia Maria.
Hátat fordítottam neki beszálltam a hintóba és már indultunk is.
Azért kár, hogy nem szereted a szülinapodat olyan jó party-t szerveztem volna neked-szólalt meg Loveday.
Tudom és sajnálom ne haragudj.
Semmi baj kicsim ha nem hát nem.
Gyorsan haza is értünk nem telt bele 15percbe leszálltunk a hintóról és bementünk a házba.
Az előszobában Digweed várt minket.
ÓÓÓ.......Ms.Maria levele érkezett azzal átadott nekem egy kis levelet.Felmentem a szobámba leültem az asztal előtti székre és felbontottam. Ez állt benne.

Drága Maria!!!
Annyira hiányzol, olyan régen nem láttuk egymást. Szeretnénk elmenni hozzád egy kis időre egy kicsit beszélgetni mint régen.
Üdvözlettel: Emily és Lili.


Emily és Lili pattantam fel a székről, gyorsan leszaladtam a bácsikámhoz hogy megengedi hogy itt legyenek egy ideig a barátnőim.
Bácsikám szeretnék kérdezni valamit. Most kaptam egy levelet Emilytől és Lilitől hogy eljönnének egy időre ugye nem baj????
Persze, hogy nem jöjjenek csak.
Köszönöm, köszönöm, köszönöm bácsikám csattantam fel.
Gyorsan megírtam a válaszlevelet.


Kedves Emily és Lili!!!!
Bácsikám megengedte, hogy itt aludjatok. Pakoljatok össze és menjetek szerda délután oda ahol régen laktam Londonban Digweed odamegy értetek és elhoz titeket Holdszállásra.
Üdvözlettel: Maria


Odaadtam Digweednek a levelet hogy minél gyorsabban adja fel. A nap további részét valahogy elütöttem. Bementem a könyvtárba olvasgatni egy kicsit. Levettem egy jó vastag könyvet a polcról, leültem a kanapéra és olvasni kezdtem. 2óra múlva azt vettem észre hogy a könyv az ölemben van én meg elaludtam. Hajnali 1órakor megébredtem letettem a könyvet az asztalra és felbaktattam a szobámba.Felvettem a hálóruhámat, bebújtam az ágyba és már aludtam is.
Reggel 9óra tájt keltem és már alig vártam hogy estefele legyen mert akkor érkezik meg Emily és Lili. Magamra vettem egy halványsárga, karcsú, szűk ruhát amiben az alakom elég jól látszott. A hajamat fekete szalagokkal feltűztem és lementem az étkezőbe.Megettem 2-3 pirítóst, ittam egy kis tejet és úgy döntöttem valahogy el kéne ütnöm az időt míg ideérnek a lányok. Elmentem egy kicsit zongorázni. Órákon át csak játszottam rajta. Mikor elérkezett az idő kopogtattak az ajtón. Én meg villámsebességgel felpattantam a székről és már futásnak is eredtem.
Mikor kinyílt az ajtó nagy sikoltozás lett úrrá.
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...........Emily, Lili.
Maria.
Olyan régen láttuk egymást.
Mindhárman egyszerre megöleltük egymást. Gyertek bemutatok mindenkit.
Ő a bácsikám Benjamin.
Bácsikám ők itt Emily és Lili.
Örvendek uram.
Sziasztok lányok. Maria vezesd körbe őket a kastélyban mutasd meg hol lesz a szobájuk.
Gyertek.
Loveday ők itt Emily és Lili.
Sziasztok.
Örvendek asszonyom.
Gyertek megmutatom a szobátokat pont az enyém mellett van. Emily tiéd lesz a jobb oldali, Lili tiéd pedig a bal oldali, enyém pedig középen van.Csomagoljatok ki és utána még beszélünk.
15-20perc múlva jön ki először Lili és végül Emily. Gyertek megmutatom az én szobámat. Amint beléptek tátva maradt mindkettőjük szája.
Ez fantasztikus, ez gyönyörű nem is tudom mit mondhatnék még. Na lányok üljetek le beszélgessünk egy
kicsit mi történt veletek.
Én éppen most vagyok túl egy szerelmi bánaton-mondta Lili.
ÓÓÓÓÓÓ........... istenem mi történt?
Az úgy volt, hogy miután elmentél Londonból megismerkedtem Danivel. Megkérdeztem nem-e találkoznánk de azt mondta hogy beteg és nem tud jönni. Akkor felhívtam Emilyt hogy elmehetnék sétálni egy kicsit a parkba és akkor ott egy padon vettük észre Danit amint egy másik lánnyal csókolózik. Odamentem hozzá és megkérdeztem hogy mit csinál.Erre nem válaszolt Emily már üvöltött vele én meg próbáltam visszafogni egy kicsit. Aztán megmondtam Daninek hogy többet látni nem akarom tünnyön el az életemből. Hát úgy röviden ennyi.
Az a szemét-mondta Emily.
És te Emily hogy állsz a fiúkkal?
Elég vacakul nem találok egy érzékeny, megértő, helyes, vicces, kedves, aranyos  fiút.
És te Maria van udvarló a láthatáron?????
Ami azt illeti van.
Igen és ki az, hogy hívják, hol lakik?
Nyugi lányok egyszerre csak egy kérdés, gyertek ide az ablakhoz megmutatom hol lakik.Látjátok az erdő másik végén azt a várat az a De Noir vár ott lakik.
De ez most lehet egy kicsit furcsán hangzik de szerintem ez őszinte szerelem mármint ha csak rám néz remeg a lábam, ha a közelembe jön akkor az émelygés kerülget,na meg ha megcsókol akkor szinte a fellegekben vagyok.
De tudjátok mit lányok azt hiszem bemutatlak titeket Robin barátainak.
Tényleg, megtennéd?
Hát persze. Holnap délután átlovagolunk a De Noir várba.
De most menjünk le vacsorázni biztos várnak már.
Ma a kivételesnél jóval több volt a vacsora. Sült csirke, sült hús, krumpli, saláta, desszert és ital. Legalább fél órán át ültünk és csak ettünk és beszélgettünk.
Na jól van lányok Loveday és én elmegyünk aludni sokáig ne legyetek fent.
Jó éjt asszonyom és uram.
Jó éjt bácsikám és Loveday.
Azzal felmentek a lépcsőn és már el is tűntek.Mi meg csak beszélgettünk órákon keresztül minden téma ami csak létezett kibeszéltünk.
Na jól van lányok szerintem már elég késő van ideje lenne ágyba bújni.
Lassan, átkulcsolt kezekkel hangosan nevetve haladtunk felfele. Na akkor holnap.
Jó éjt Lili és Emily.
Jó éjt Maria.
Mindenki bement a saját szobájába. Felvettem a hálóruhámat és eltettem magam holnapra. Reggel arra ébredtem hogy Emily és Lili kelteget.
Figyi csináljuk azt mit régen Londonban öltözzünk fel ugyan ugyan úgy csak más színben.
Emily egy selyem, hosszú, kék ruhát vett magára, nyakába egy csillag alakú medált rakott, hosszú szőke haját meg kibontva dobta hátra ami kb. a derekáig ért.
Lili egy bársony zöld ruhát vett fel ő egy kör alakú medált rakott a nyakába, fekete haját ő is kiengedve hátra dobta és egy kocka alakú pecsétgyűrűt húzott az ujjára.
Én egy lila ruhát húztam magamra én is kiengedtem a hajamat ami tisztára loknis volt én egy szív alakú nyakláncot tettem a nyakamba és már mind el is készültünk. Lementünk az istállóba és mindhárman 3 hófehér lovat választottunk. Emily kapta meg Csillagot, Lili kapta meg Alliet én  pedig Alicere ültem. Elindultunk be az erdőbe. Most pedig bemutatom nektek Robin barátait, de Robin foglalt ő az enyém. Meg is érkeztünk a De Noir vár kapujába. Beengedtek minket az őrök. maradjatok itt lányok szólok Robinéknak. Nem is kellett sokat mennem a vár sarkánál megpillantottam Robint és az összes barátját.
Robin szia.
Maria....
Elhoztam a két legjobb barátnőmet mert meg akarna ismerni téged.
Rendben van mindjárt megyek csak szólok a srácoknak.
Oké.....
Visszamentem a lányokhoz. Robin és a barátai bármelyik pillanatban itt lehetnek. Nem telt bele két percbe már jöttek is.
Emily, Lili szeretném nektek bemutatni Robin De Noirt. Robin odament a lányokhoz és kézen csókolta őket.
Hölgyeim örülök hogy megismerhetem magukat Maria már sokat mesélt rólatok.
Ezt örömmel halljuk.
Lányok ők itt Armand, Jacob, Jack, Justin és Sam majd ők segítenek nektek mindenben.Egyszerre rá is vágták a fiúk hogy ne erre nem mondhatunk nemet. Azzal megragadták a két lány kezét és vonszolták be őket a várba én pedig kint maradtam egy kicsit Robinnal.
Hm.........nem is rosszak-mondta nevetve Robin.
Haha ez nem vicces.
Nyugi Maria nekem csak te kellesz a tested minden porcikájával.
Reménykedtem benne.
Akkor magához húzta az arcomat és megcsókolt.
Mikor abbahagyta a csókunkat a lányok után mentünk mert a fiúk biztos már körülzsongták őket.
Mikor az egyik szobába rájuk találtunk síri csend lett. Ti meg miről beszéltek?
ÁÁÁÁÁ.........semmiről.
De most már ideje lenne hazamennünk mondta Lili.
Rendben van szerintem is mert már sötétedik.
Na jól van fiúk akkor mi most megyünk.
Kimentünk a lovakhoz Emily és Lili felpattantak Csillagra és Alliere én meg gyorsan adtam egy puszit Robinnak és én is felültem Alicere azzal el is vágtattunk be az erdőbe.
Azta micsoda csajok szólaltak meg a fiúk. Azt mondták pár hétig maradnak csak. De kár jobban megismertem volna őket -mondta Jacob.
Na gyertek menjünk be holnap mi megyünk el hozzájuk.
Gyorsan hazaértünk bevezette Digweed a lovakat az istállóba mi bementünk a házba és nagy nevetésben kitörve egyszerre huppantunk a kanapéra.

10 megjegyzés:

  1. Szia Mariana :D Jajj ez nagyon király rész lett :D Jó hosszú és jó izgalmas vagyis számomra:) Nagyon élveztem :D Tök buli volt :D Várom az újat :) Puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. szia Regim
    örülök hogy tetszett és hálás vagyok hogy írtál komit én is olvastam a tiedet irtó jó volt.
    puszillak

    VálaszTörlés
  3. Szia Mariana!
    Emily és Lili... jó neveket választottál, és nekem a szereplők is nagyon szimpatikusak...
    Vajon miről beszélhettek bent a szobában?
    Jó, hogy ilyen hosszú lett...

    VálaszTörlés
  4. szia Dorottya
    köszi szépen, majd a kövi részeben kiderül
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Én is bírom Emily-t meg Lilit. A fiúk szóhoz sem jutottak... :-D
    Várom a folytit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia:)
    Nagyon tetszett, várom nagyon a folyt.
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. szia Silver Lady
    az egyszer biztos hogy nem jutottak szóhoz. Köszi szépen hogy írtál.
    puszi

    VálaszTörlés
  8. szia Eperke
    örülök hogy tetszett és köszi hogy írtál
    puszi

    VálaszTörlés
  9. szia Mariana!
    nagyon jól sikerült ez a fejid is :D szuperül sikerült :D nagyon király lett várom az újat! pusz

    VálaszTörlés
  10. szia Kinga!
    Örülök, hogy tetszett nemsokára jön a folytatás és köszi, hogy írtál.
    puszi.....

    VálaszTörlés