2011. február 17., csütörtök

Váratlan baleset és csodaszép látvány

sziasztok meghoztam a 3. fejezetet ne haragudjatok de nem volt rá időm.

                                                                        3.fejezet

Nem valami úri nőies kifejezés, de teljesen lehidaltam. Ha Robin nem fogott volna meg a padlón kötök ki. Éreztem, hogy ez a csók több heti elfojtott érzelmekben bontakozott most ki. Mikor megszakította a csókunkat teljesen elszédültem, mert nem kaptam levegőt.
Jól vagy-kérdezte Robin aggódó hangon.
Persze csak egy kis oxigénhiány-mondtam kicsit mondtam kicsit mosolygósan.
Akkor jó, de most már ideje lenne visszamennünk szerintem már keresnek-mondta Robin.
Rendben van.
Még egy utolsó pillantást vetettem a szobájára és kiléptem az ajtaján.Mikor mentünk a sötét folyosókon arra lettem figyelmes, hogy Robin összekulcsolja a kezünket. Annyira jó érzés volt, hogy az valami leírhatatlan. Úgy mentünk mint egy szerelmes pár. Mikor megérkeztünk az ebédlőbe Robin elengedte a kezemet és az álom véget ért.
ÁÁÁÁÁ.........Maria szólt a bácsikám hát itt vagy.
Ideje hazamennünk, mert már elég késő van-mondta Benjamin.
Köszönjük szépen a vendéglátást minden nagyon jó volt.
Benjamin és Cour kezet ráztak. Loveday is elbúcsúzott az apjától és az öccsétől, én is illedelmesen elbúcsúztam Cour De Noir-tól, de mikor Robinhoz értem egy szó sem jött ki a torkomon. Teljesen lefagytam nem tudom mi volt velem. Hirtelen rögtönöztem így csak fejjel bólintottam egyet. Végül elindultunk ki a vár elé ott már várt ránk a hintó. Benjamin felsegítette Lovedayt majd engem és már indultunk is haza. Mikor megérkeztünk gyorsan elköszöntem Lovedayéktól és felrohantam a szobámba. Gyorsan átöltöztem, mert iszonyat fáradt voltam. Reggel elég későn keltem, olyan fél10 tájt. Egy fehér ruhát gyorsan magamra kaptam és lent termettem az étkezőbe. Leültem a székre és közben megjelent Loveday és Benjamin.
Jó reggelt bácsikám.
Jó reggelt Maria.
Bácsikám elmehetek reggeli tán egy kicsit sétálni??????
Hát bevallom neked ma szerettem volna beszélni egy kicsit.
Igen???-és miről???
Csak az életről, meg hogy mire számíts ha házasságba lépsz.
Mi?????.........házasságba....mond csak miről beszélsz.
Háááááááát csak arról, hogy ha a lányok férjhez mennek akkor egyes dolgokat tenniük kell.
Bácsikám nem értem mit akarsz ezzel mondani de még nem mentem férjhez és a közeljövőben sem tervezem.
Bácsikám szerintem én most megyek-mondtam mosolyogva.
Elindultam ki a kastélyból. Már elég rég óta sétálhattam, de az időt nagyon nem is figyeltem, mert elmerengtem azon amit Benjamin mondott. Mit értett azon, hogy házasságba, mért most akart erről beszélni. Ez a kérdés egyszerűen nem hagyott nyugodni. Már egy ideje sétáltam mikor leültem az erdő mellet lévő kis rönkre. Egyszerűen nem hagyott nyugodni amit Benjamin mondott. De mivel a bácsikámtól többet úgysem tudok kiszedni, ezért úgy döntöttem ezzel többet nem foglalkozom.
Nagyon szép időn van ma is olyan szépen sütött a nap az égen mikor felkeltem a rönkről lefeküdtem a földre és az eget kezdtem el pásztázni. Teljesen kikapcsolódtam annyira feltöltődtem mint még soha. Mélyen beszívtam a friss levegőt, hallgattam a madarak csiripelését és a szél hangját amint átsüvít a lombok között. Ekkor valaki ezt mondta mögöttem. Látom rátaláltál a kedvenc helyemre én is mindig idejövök ha ki akarok egy kicsit kapcsolódni. Azzal lefeküdt mellém a földre. Annyira jó volt, hogy végre magam mellett érezhettem Robint. Hosszú ideig csa néztük egymást mikor megkérdeztem tőle.
Honnan tudtad hogy itt vagyok??????
Valahogy csak megéreztem. Úgy ébredtem fel hogy ma valami oknál fogva ide kell jönnöm és most itt vagyok. Csak feküdtünk órákon át a fűbe és csak az eget néztük és hallgattuk a hangokat. A nap is lement már Feljött a hold és a csillagok. Soha nem gondoltam volna hogy valaha én előbb fogom otthagyni Robint de sajnálatomra mennem kellet-mondtam magamba. Ekkor lassan de felkeltem a földről, ne haragudj Robin de most mennem kell ugyanis a bácsikám miatt időhöz vagyok kötve és tudod milyen ha ideges.
Esetleg holnap ugyan itt?
Igen, persze Hercegnő te érted bármit.
Jó éjt Robin azzal adtam egy pszit az arcára.
Jó éjt Maria.
Elindultam hazafelé és mire visszanéztem a sötétség teljesen elnyelte Robint nem is láttam. Nem telt bele sok idő és már haza is értem. Mindenki leült vacsorázni az étkezőbe. Most kivételes nap volt amikor mindenki beszélt az asztalnál. Nem hagyott nyugodni ezért megkérdeztem a bácsikámtól.
Bácsikám mit értett azon amit délután mondott hogy ha házasságba lépek?
Óhhhhhhh semmit Maria emiatt tényleg nem kell aggódnod. Tudtam hogy nem az őszintét mondja de többet nem mertem kérdezni tőle mert már így is eléggé ideges volt hogy felhoztam ezt a témát.
Lassacskán de befejeztük a vacsorát. Felkeltem és elindultam felfelé a szobámba. Már elindultam a lépcsőn mikor kopogtak az ajtón. Megfordultam és azt vettem észre hogy Benjamin ajtót nyit és nagyon ledöbbentem hogy ki állt az ajtóban.
Robin volt az.
Drága öcsém örülök hogy itt vagy-futott az öccse karjaiba Loveday.
Hogy hogy ilyenkor itt?
Csak összevesztem apámmal. Túl nagy érés lenne ha ma itt aludhatnék?
Nem dehogy nyugodtam majd megkapod az egyik vendégszobát Maria majd odakísér.
Ne haragudjatok de én már mennék fel a szobámba ha nem gond.
Persze hogy nem Maria.
Robin menjél vele ő odavezet a szobádhoz. Azzal elindultunk ketten fel a lépcsőn.
Ez lenne a te szobád.
És a tiéd hol is van???-mondta gűnyos mosollyal.
Az enyém a toronyba van de már láttad.
Igen, igaz.
Akkor én most mennék.
Jó éjt Robin.
Jó éjt Maria.
Azzal elindultam fel a toronyba. Robin is bement a szobájába. Mikor felértem átvettem a hálóruhámat, kibontottam a hajamat ami teljesen göndör volt, de mielőtt lefeküdtem volna nagyon megszomjaztam.Megfogtam az arany üvegtokot amiben a gyertya volt és elindultam le a lépcsőn.Mivel túl sötét volt és a gyertya sem adott túl sok fényt balszerencsémre megbotlottam. Kiesett a kezemből az arany üvegtok. Hát mi tagadás elég nagy zajt csapott. Szerencsére senki sem kelt fel. De mivel nem láttam hova lépek meg csúsztam és legalább 10cm-re felszakadt a lábszáram. Rettentően fájt de nem mertem felsikítani nem akartam senkit felébreszteni. Fél lábbal elkezdtem valahogy eljutni a konyhához mikor a folyosón megláttam Robint.
Te mért vagy fent ilyen későn?
Csak hallottam hangokat és gondoltam megnézem mi az.
Úr isten Maria hiszen te vérzel.
Igen volt egy kis balesetem.
Gyere leviszlek a konyhába. Azzal az ölébe emelt és már lent is voltunk.
Leültetett az egyik székre, lemosta a vért a lábamról és szépen bekötözte. Fel akartam állni hogy igyak egy pohár vizet de Robin visszatartott.
Várj maradj csak majd én hozom.
Gyorsan megtöltötte a poharat és már hozta is nekem.
Köszi szépen.
Most már tényleg ideje lenne mindkettőnknek aludni.
Megpróbáltam felállni Robin gyorsan megragadott és segítette felmenni a lépcsőn.
Éppen hogy csak egy pillanatra elengedett hogy kinyissa nekem a szobám ajtaját. Bekísért a szobámba, lefektetett az ágyra és betakart.
Szerintem jobb lenne ha ma itt aludnék veled hát ha szükséged lenne valamire.
Nagyon hálás vagyok érte amit tettél értem Robin de itt aludnod azért nem kell annyira beteg azért nem  vagyok.
Hát rendben van akkor most mennék is.
Jó éjt Robin.
Szép álmokat Maria.
Kilépett az ajtón és csak azt lehetett hallani hogy lemegy a lépcsőn.
Én is nyugovóra tértem elfújtam a gyertyát és már aludtam is.
reggel elég korán keltem felöltöztem egy zöld uszályos ruhát vettem magamra, gyorsan felkötöttem a hajamat. Halkan és egyben gyorsan lementem az étkezőbe és összefutottam Digweed-el.
Most óhajt reggelizni kisasszony?
Igen köszönöm.
Gyorsan ettem két pirítóst és meg mondtam Digweed-nek hogy ha a bácsikám kérdezi hol vagyok csak mondja meg neki hogy nem sokára itthon leszek nem kell aggódnia. Kimentem az ajtón mikor meghallottam hogy Robin kiállt felém.
Mit keresel ide kint pihentetned kéne a lábadat.
Halálos beteg azért nem vagyok tudok menni.
Jól van de akkor elkísérlek.
Ha ez téged megnyugtat.
Gyere megmutatok neked valamit.
Micsodát?
Az meglepetés.
Elindultunk be az erdőbe és az erdőn túl volt egy kis domb. Felmásztunk rajta és leültünk. És akkor valami gyönyörű szép látvány tárult elénk.
Ekkor kelt fel a nap.
Robin ez csodálatos.
Már korábban is el akartalak ide hozni de valahogy sose sikerült.
Hát most igen.
Csak néztük ahogy felkel a nap mikor valami eszembe jutott amire régen nem gondoltam.....

9 megjegyzés:

  1. Szia Mariana :D Juj ez nagyon jó lett :) Olyan szuper rész lett :D Imádtam(L) Robin olyan aranyos volt.. ohh :D Várom az újat :) Puszi(L)

    VálaszTörlés
  2. szia Regi
    köszi szépen de azért te sem panaszkodhatsz nagyon jókat írsz
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett, vajon mire gondolhat a végén???

    VálaszTörlés
  4. szia Dorottya
    örülök hogy tetszett majd meglátod mire gondolt nagyon jó lesz
    puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Mariana:)
    Grat, csak így tovább:)
    Sajnos nem mindig tom mikor van nálad feji, mert nem lehet tégedkövetni:( Így nem írja ki
    Várom a folyt.
    Pux:)

    VálaszTörlés
  6. Áhhh mostmár tudlak:D
    Köszi XD
    Pux

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Juj, Robin nagyon édes!!!!!! :-D Imádom!
    Maria szép kis sérülést szerzett, de hogy Robin milyen édes.....!
    Várom a folytit!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia eperkém
    köszi szépen hogy írtál nagyon hálás vagyok érte.
    Remélem sokszor fogsz még írni.
    puszillak....

    VálaszTörlés
  9. szia Silver Lady
    igen tényleg aranyos Robin és köszi szépen hogy írtál. Remélem sokszor fogsz még.
    puszi.....

    VálaszTörlés